onsdag, november 07, 2007

Precious illusions


Jag är mycket spänd inför ikväll och håller alla tummar jag har för att det gått bra.

Kul dag på gården igår. Följde med J när han skulle tatuera sig, lite skumt men det kunde väl varit värre. Det blev fint iallafall, men jag hade inte gått till den tatueraren.
Bakade med U och sen såg vi på Desperate Housewifes. Vilket vackert bröllop Susan och Mike hade! Mental note på det...

Tog lite sovmorgon idag, Filip ringde och väckte mig vid 10, så nu ska jag göra mig iordning och möta upp Filip, R och J för att gå till ett ställe där ungdomar kan få praktik inom grovjobbsyrken i Danmark och se om det kan vara något för dem.

Annars är jag lite pirrig inför en sak som händer på söndag. Jag håller det hemligt eftersom det är en stor sak och jag vill inte ropa hej än.
Jag saknar någon att prata med. Prata PÅ RIKTIGT med, om allt och inget, inte bara prata om problem och att inte få utrymme i en konversation för att man själv inte har några större för tillfället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

amen, du är ju också hemlighetsfull! får du ha hemlisar så får jag med ha det :')

Anonym sa...

Nu blir jag ju sjukt nyfiken! :D

Linnéa sa...

emmi och raur: heheheheheheeeeeee, ni får veta tids nog, I promise..:)