tisdag, augusti 22, 2006

Once a shopaholic, always a shopaholic...

Idag har jag satt sprätt på pengarna jag tjänade i helgen!
Jag, Evelina, Evelina och Ninni gjorde stan och festivalen och hade det väldigt trevligt.

Mina inköp:






Skrivbok med döskallar, sil och 100 gram té på Söstrene Grene: 40,50 kr
Mapp till lösa papper på Gallerix: 20 kr
Glasögonfodral på Indiska: 39,50 kr
Lotusblomma på Lagerhaus: 49 kr
Rökelselåda, rökelser, byxor, sjal och 10 armband i Beauty of India-ståndet: 380 kr
Hårsnodd på Nubia: 29 kr

Totalt: 558 kr

Inte alls farligt för alla de fina grejerna tycker jag.
Kul med nytt glasögonfodral oxå. Kanske jag använder glasögonen mer. Nu använder jag dom i stort sett aldrig. Ska ge mitt gamla leopardfodral till Evelina.
Vi kom underfund med att vi bytt stil med varandra. För några år sen klädde jag mig som hon gör nu och hon såg då ut som jag gör nu. Lustigt.

Andra Evelina, grannen, berättade att hon läst HELA min blogg i söndags. Hon hade skrattat och tom gråtit en skvätt. Det tog jag som en komplimang och det kändes kul att kunna beröra någon. Hon sa att jag skrev roligt och lättsamt och det kändes jättekul att höra. Tack..:)

Nu ska jag städa lite och sen blir det TV-maraton!
Gilmore Girls, Desperate Housewifes, Joey x 2, Seinfeld x 2 och tillslut Frasier.
Sen ska jag försöka sova om jag kan. Imorgon är ju FÖRSTA SKOLDAGEN! Känner mig en aning nervös. Vad ska jag ha på mig?????????

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kostade byxorna? Såna har jag letat efter!

Linnéa sa...

emelie: byxorna kostade 200 kr. jättesköna och fanns i massa färger! kolla om dom har dom på www.beautyofindia.nu

Anonym sa...

Men du köpte dina på festivalen? Ska dit och spana imorgon :)

Linnéa sa...

em: japp det gjorde jag, fanns massa fina..:)

Mayumi sa...

*skratt* Jag stod och tittade på EXAKT samma Betty Boop mapp igår på lunchen :) Har alltid gillat henne :)

Anonym sa...

vilket extremt sött glasögonfodral! :)

Mayumi sa...

Just ja, du börjat imorrn!! Lycka till!! Det kommer att gå jättebra!!

Anonym sa...

TUmmen upp =)