tisdag, augusti 29, 2006

Oh my GOD!!!

Var det någon som såg Fling igår på tv3? Det nya dejtingprogrammet med brighta Josefin Craaford som programledare?



Jag satt i soffan igår med tv'n på som sällskap då jag pysslade lite och då fick jag se detta vedervärdiga program.
En norrländsk kille som säkert är jättehot där uppe i skogen men som var så jävla bonnig och hade ett ordförråd som en 2-åring. Han letade efter en tjej och fick då välja på tre blonda bimbos varav en redan medverkat och vunnit (?) Bachelor. Hallå desperat???
Killen fick beskriva sin drömtjeju och hon skulle ha blondt hår, blå ögon, kort kjol, urringad top, klackskor och SILIKONBRÖST var ett plus, surprise surprise.
Han fick se tjejerna i bikini och det han sa då var: Mmmm, Wow! och Åh..
Ett av "tävlingsmomenten" var att tjejerna skulle kyssa killen och den första gav honom en sliskig porrkyss. Hon var förövrigt väldigt blåst och försökte vara så het och sexig som möjligt men var bara äcklig.
Killen fick ställa frågor och en löd så här:

Om jag bad dig göra silikonbröst, skulle du göra det då?

Tjej 1: Jag vill ju ha en storlek större så det skulle jag absolut göra!
Tjej 2: Jag hade inte gjort det för att du bad mig, men jag skulle kunna tänka mig det.
Tjej 3: Javisst, om du betalar!

Ehhhh what?????
Rätt svar är: Ge honom en stor, fet käftsmäll!!!

Sen kom tjejernas mammor in och oj så överraskade de små töserna blev! Det hade de ingen aaaaaaaning om! Och när deras (stackars) morsor skulle berätta pinsamma hemligheter så skämdes tjej 1 såååååå mycket när hennes mamma berättade en bajshistoria från då hon var spädbarn. Oj så jävla hemskt.
Hennes medverkan i det där jävla programmet borde hon skämmas för, men det har hon väl inte vett till.

Det slutade med att killen valde tjej 3, hon som redan varit med i Bachelor. När han fick se porr-brudarna han valt bort använde han sig av ordförrådet igen: Oj, wow, mmm...
Vilken jävla loser. Jag skäms för att leva i samma land som sånna människor.


Och det värsta är att jag kommer nog se Fling ikväll igen för att se om det är lika stor katastrof som igår. Vilket gör mig till en ungefär lika stor loser.


Någon mer som såg detta eminenta program och vill dela med sig av sina åsikter?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Läste om detta i en annans blogg och jag blir spyfärdig utan att ens ha sett det.. Alla får väl leva som dom vill..men för mig känns det så jävla sorgligt.

Anonym sa...

Och har jag missat nåt, men syr du din klänning till nåt spec? Du skrev att du skulle hoppa på den..och innan nåt om jack sparrow band. Maskerad på g?:)

Mayumi sa...

Asså, näe Linnea, nu skäms jag!! Du FÅR bara inte titta på Fling....o så Josefin Craaford sen...gud, världens mest pinsamma människa......ta dig samman för Guds skull!!! :)

Lina sa...

jag jobbade dessvärre...eh....men det verkar ju inte vara ngn underhållning på högsta nivå direkt....man behöver kanske inte använda hjärncellerna när man kollar på det lr? det verkar ju inte de medverkande göra iaf...om inte det hela var stageat vill säga.....hrm

Anonym sa...

rackarns och jag som bara har österrikisk och tysk tv! stackars mig!!!

Anonym sa...

Haha nej det missade jag! Men det låter som ett program jag garanterat kommer spy galla över. Om det är nåt som gör mig förbannad så är det dumhet.

Hahha! :D

Anonym sa...

jag ska se Fling för första gången ikväll. Håller på att förbereda mig mentalt och kommer nog antagligen att få ett utbrott...
Herregud vad patetiskt det där med silikonbrösten och att hon från bachelor va med. GAAHHHH!