tisdag, augusti 15, 2006

4

1) Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
Butiksbiträde
Telefonförsäljare
Kommunikatör
Agent (låter spännande va? ;))

2) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Pirates of the Carribean
Freddy VS Jason
Masjävlar
Bring it on ;)

3) Fyra städer jag har bott i:
Malung
Borlänge
Malmö
-

4) Fyra tv-serier jag gärna ser:
CSI
Desperate Housewifes
Prison Break
Greys Anatomy

5) Fyra ställen jag vill åka till:
Thailand
Indien
USA
Mexico

6) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.helgon.net
www.aftonbladet.se
www.tv.nu
www.hotmail.com

7) Fyra favoriträtter:
Tacos
Pitabröd med grönsaker och qournbitar
Fiskburgare
Grillspett

8) Fyra ställen där jag trivs:
Kättbo
Hemma
På semester
På tjejmiddagar

9) Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
Mayumi
Mimmimus
AnSo
Majjastar

4 kommentarer:

Mirja sa...

jag utmanade mig själv! =)

Anonym sa...

Du måste berätta om ditt liv som agent ;)

Anonym sa...

hemlig porragent!

Mayumi sa...

:) Jag tyckte det saknades nåt så jag la till de sista två frågorna själv :)