lördag, augusti 12, 2006

Dagens röstning: OC-TJEJERNA



  1. Samarie Armstrong
  2. Misha Barton
  3. Rachel Bilson
  4. Nawi Rawat

------------------------------------------------------------------

Ikväll är det PROGGKVÄLL hemma hos mig, med bara brudar! Wohooo! Evelina, Tove, Emelie och Lisa kommer och det ska bli jävligt kul. Det kommer bli Contact & Skäggmanslaget och Nationalteatern för hela slanten.. ;) Jag hoppas även att någon av OC-tjejerna kommer joina oss, helst Summer för hon är min favvo!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Rachel!! Hon är äckligt söt :) Men såg nå nya bilder på henne där hon blivit jättesmal.

Lina sa...

jag tycker "ana" (samarie armstrong) är klart coolast

Anonym sa...

Ja det är kul att kunna köpa lite mer exotiska saker :) Och om du ej kollat Lunar så ja jag vill köpa dom! Men jag är så dålig med att buda..vad vill du ha för dom?

Anonym sa...

Eller DET ska jag kanske skriva när vi pratar om ett set..

Anonym sa...

Ja men det ger jag gärna! Så om du tycker det är ok, så vill jag köpa! Du kan maila ditt kontonr om du vill ha pengarna insatta :)

Anonym sa...

Mejlar för jag vill inte att alla ska veta vart jag bor hehe..

Anonym sa...

åh vilken fin bild å misha!

Linnéa sa...

bene: ja hon är väldigt vacker på den bilden..:)

Anonym sa...

Tycker att allal OC-brudarna är rätt tråkiga och intetsägande.

Anonym sa...

Så, nu ska 100 riksdaler vara på ditt konto :)

Anonym sa...

Vad bra, så snäll du är! :)

Anonym sa...

Rachel är min favvo men Samarie är också himla fin!