onsdag, augusti 09, 2006

Mitt livs bästa fynd!


Det här överkastet hittade jag på en loppmarknad i Kättbo. Jag tyckte det var så fint och det kostade bara 100 kronor och var knappt använt, så jag slog till!
Idag när jag var ute och cyklade och gjorde ärenden så tittade jag in på Uma Bazaar ´på Ö.Förstadsgatan, och så hade de sånna överkast där. Och när jag kollade prislappen fick jag nästan hjärtstillestånd: 2199 kronor!
Det är från Indien berättade hon som jobbade där, och jag berättade för henne om mitt fynd. Hon blev minst lika imponerad som jag.
Tänk vad man kan hitta på loppis hos Gris-Kalle i Kättbo...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad grymt! Blir man lite "stolt" på nåt sätt när sånt händer eller vad ;)

Anonym sa...

Shit vilket kap!

Anonym sa...

God damn! Bra bra =)

Anonym sa...

Inte bara var det skitsnyggt, det var verkligen årets fynd också!

Anonym sa...

Oh my. Ja det var verkligen ett fynd! Snyggt som attan var det ju också ^^

Anonym sa...

du är så vacker. när tog du bort piercingen i "pannan"

Linnéa sa...

elemi: Tack så mycket, snällt av dig att säga..:)
Piercingen, vertical bridge, tog jag bort i december/januati någon gång tror jag.