torsdag, augusti 10, 2006

The good old days...

Så här såg vi ut förr i världen, me and my mopeds! Man var ju så snygg så det både räckte och blev över!




1. Jag, Maggi och Emilia på Hultsfred 2001. 2. Jag och Maggi på KB första gången vi festade ihop. 3. Jag är så het! 4. Teo, Marika och jag på scenen på KB, oktober 2000. Då allt började... 5. Två lönnfeta snyggven i vita linnen och leopardkjolar. 6. Artikel med sååå häftig bild i Sydsvenskan 2002. 7. Marika och jag på maskerad 1999. 8. Jag och Marika somnade på toaletten och när dörren öppnades ramlade vi ut, utan att vakna. 9. Jag och Emma förfestar innan marknaden i Malung 1999.
Någon som kan se vilka vi ska föreställa på bild 7?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi vilka söta gamla bilder! Men ingen aning vilka ni ska föreställa...

Anonym sa...

Liten och söt :)
Jag har kvar min sån vita harcore glam-tröja!!!Hehehe.

Anonym sa...

Haha jo nu när du säger det så..;)

Anonym sa...

Ah vad roligt att se :D