måndag, augusti 07, 2006

Antar utmaningen..

..om den nu var menad till mig..:)

Tio första:
Första bästa kompis: Jenny P
Första bil: Aldrig ägt någon bil
Första kärlek: Typ Mattias Olsson på mellanstadiet
Första husdjur: Zebrafinkarna Mimmi och Musse
Första semester: Minns inte. I Kättbo om det räknas. Den första jag kommer ihåg var husvagnssemester i Danmark.
Första jobb: Sommaren 1996 jobbade jag på Connecto och gjorde kabelmattor åt Volvo. Booooring.
Första köpta skiva: Någon blandskiva med hits, minns inte vad den hette, men den hade Isabella Scorupcos Shame shame shame med.
Första riktiga kärlek: Tråk-Johan
Första piercing: I näsvingen, och då räknar jag inte öronen. Men den gjordes iofs med pistol så första riktigt riktiga piercingen var naveln, 96 någon gång.
Första konsert: Haha typ Nordman på Parken i Hellhole.

Nio sista:
Senaste alkoholdrycken: Rosévin
Senaste bilfärd: Hem från ICA igår.
Senaste filmen du såg: Frida, filmen om Frida Kahlos liv.
Senaste ringda telefonsamtal: Arbetsförnedringen.
Senaste bubbelbadet: Igår kväll med Kalle
Senaste spelade cd: Johnny Cash och June Carter - Duetter
Senaste kyss: Kalle för ungefär en timme sen.
Senaste gången du grät: Lite i fredags kväll för jag kände mig lonely.
Senaste måltiden: Tacos igår kvll

Åtta, har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej jag har väl aldrig dejtat.
Blivit arresterad?: Nej tack och lov.
Blivit kär vid första ögonkastet?: Nja inte första kanske, men andra. Varit på tv?: Ja, i en Efterlyst-film. Och så på Malungs-TV förstås.
Fått ditt hjärta krossat?: Brutalt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det?: Ja det har jag nog.
Haft ett one night stand?: Haha ja...
Busringt till nån? Ungefär en miljon ¨ånger.

Sju saker du har på dig:
1. Nattlinne
2. Trosor
3. Hårsnodd
4. Tåringar
5. Fotlänkar
6. Nagellack
7. Piercingsmycken

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Sagt hej då till Kalle
3. Kissat
4. Ringt AF
5. Läst bloggar
6. Kollat Helgon

Fem favoritsaker (utan inbördes ordning):
1. Digitalkameran
2. Datorn
3. Balkongen
4. Cykeln
5. CD-spelaren

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jag berättar nog inte allt för någon, men de jag kan berätta det för är Kalle, Maggi och Marika.

Tre val:
Jag har valt att sluta äta rött kött, ett utseende som tycks väcka en del uppmärksamhet och en hobby som folk inte förstår.

Två saker att göra innan du dör.
1. Resa någonstans långt bort.
2. Gifta mig och skaffa barn.

En sak du ångrar:
Att jag inte pluggade mer på gymnasiet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoho, klart den var menad till dej darly! :)

Anonym sa...

och för övrigt så bara MÅSTE du berätta lite om efterlyst-filmen du har varit med i juuu!