lördag, november 03, 2012

Vattkoppor

Nemo sov länge idag och när han kom ner och morgonkissade så såg jag små prickar på hand mage. Efter att ha tittat efter mer noggrant kunde jag konstatera att han fått vattkoppor och de har ökat mycket under dagen. Det kommer en på ögonlocket så vi får se hur han mår imorgon. Jag såg ett par prickar på Leon ikväll men det är inte säkert att det är koppor, det visar sig nog imorgon.

Så imorgon måste jag rodda om lite i mitt jobbschema inför veckan och jag hoppas jag kan lösa det utan att vabba. Nemo har varit hur pigg som helst idag och fortsätter han vara det är det okej att någon passar honom ett par dagar. Någon frivillig som vill passa en prickig men glad pojke?

Dagen har spenderats i Agusa där vi firat pojkarnas farfar som fyllt år. Leon har fått åka sin första traktortur och det tyckte han var jätteroligt.





Jag har precis sett ett avsnitt av Dexter men nu är det dags att lägga sig. Jag mår illa för Kalle gör snus så det stinker i hela huset.

Inga kommentarer: