lördag, november 10, 2012

Dags igen...

Igår kväll tyckte jag mig känna av en kliande hals och mycket riktigt, idag har jag ont i halsen och börjar bli tung i huvudet och snoret rinner. Jag fattar inte hur jag kan bli förkyld precis hela tiden! Jag hade självklart planerat in en löptur i Skrylle eftersom jag jobbar i Lund i helgen men det blev ju inget av med det..

Så jobb i helgen och jobb hela nästa vecka förutom tisdag men då ska jag gå en introduktionsutbildning så det blir fullt upp nu. Så jag hoppas förkylningen inte blir värre och att Leon inte får vattkoppor så att allt kör ihop sig.

Nu blir det mys framför Så mycket bättre och det är Miss Li's dag ikväll och det ser jag fram emot!


I brist på bilder får ni se mitt fina enris på framsidan. Och visst är det gulligt att vårt hus heter Lillgården?

Inga kommentarer: