fredag, november 30, 2012

Helgen

Räkmacka, rödvin och På Spåret. En riktig mysfredag. Leon sover men Nemo leker på sitt rum. Egentligen borde han sova men jag tycker det är så tråkigt att avbryta en bra lek, det är ju fredag och ledigt imorgon ändå.

Och imorgon ska jag springa! Jag tar min sovmorgon imorgon men går upp tidigt och ser julkalendern och ger mig sen ut på en tur. Förhoppningsvis känns kroppen bra och jag siktar på 8 kilometer.

Vad hittar ni på i helgen? Vi ska till Kalles föräldrar och jag ska träffa Emma, det var alldeles för länge sen så det ska bli roligt. På söndag är det julskyltning och Ernhakarna kommer på besök så det blir en bra helg. Vi ska bjussa på älg och hoppas att det går hem.


Första gången jag äter en räkmacka, HEPP!

2 kommentarer:

Emma sa...

Det är ju inte annat än att jag blir lite nervös av att du ska springa imorgon, du tänkte inte dra med mig va?? Du kan springa hem till mig från agusa, genom skogen bör det bli ca 8 km :)
Jag hör av mig når jag är hemma!

Linnéa sa...

Jo men bestämde vi inte att vi skulle springa tillsammans imorgon? Minst 8 km?