fredag, november 16, 2012

Oskulden

Härligt med fredag! När vi lämnat Nemo imorse gick vi till frisören och bokade en tid till nästa fredag. Mitt hår var inte helt hopplöst iallafall så jag behöver nog inte raka av det.

Leon har fått fler koppor under dagen men är än så länge feberfri iallafall. Och eftersom han mår bra åkte vi och storhandlade efter att vi hämtat Nemo på förskolan. Både Nemo och Leon är jätteduktiga att ha med i affärer, inget skrik och bråk och det är jätteskönt.

Nu slappar vi i soffan en stund medan vi väntar på Kalle som är och köper sushi. Han har övertalat mig till att äta det så ikväll ryker min sushi-oskuld. Jag måste erkänna att jag är tveksam till om det är något för mig men det visar sig snart.

Vad har ni för planer för helgen? Vi har inget planerat och det är tur eftersom Leon blev sjuk. Vi får se vad vi hittar på, det beror väl lite på hur han mår.


Det här skulle bli en före-bild ifall det fanns en tid för klipp idag men jag får dras med barret en vecka till.

Inga kommentarer: