fredag, november 23, 2012

På Spåret

Igår fick jag tvinga mig i säng 23.30 och idag fick jag tvinga ögonen att inte slå igen när vi tittade På Spåret. Medelålders-Kalle har gillat På Spåret sen det startade för 25 år sen men jag som är lite mer ung i sinnet och har spenderat fredagskvällarna på krogen har inte fastnat för det förrän på senare år. Och jag tycker att det är speciellt roligt eftersom vårt favorit-kändispar är med och är så sjukt duktiga, Haagarna. Erik har jag haft ett gott öga till sen Knesset-tiden, typ 1996 va? Och Martina har varit min favvo sen jag läste hennes första bok.

Men nu är det fredag och inga bra program på tv så vi ligger i varsin ände av soffan och kämpar för att inte somna. Jag har pysslat hemma hela dagen och städat så fint och satt upp lite ljusslingor. Nemo hade varit lite off på förskolan idag och ikväll har han hostat och andningen har varit tung. Nu får det vara nog med sjukdom så jag hoppas det går över snabbt.

Nu ska jag spela Quizkampen med Kalle!


Lite gos med Agnes innan jag drog igång städningen i förmiddags..

Inga kommentarer: