onsdag, november 14, 2012

Dags igen..

När jag gjorde Leon redo för natten upptäckte jag två små koppor på honom, så nu är det dags igen för feber och kliande på nätterna. Eller om vi har tur så blir det inte mer än några koppor och en glad kille som knappt är påverkad, men det lär vi ju snart märka. Så det blir VAB resten av veckan, så jäkla typiskt då jag är vikarie imorgon också på ett ställe.

Jag var ute och sprang ikväll efter att jag nattat Nemo. Jag körde ett mission av Zombies, Run! och räddade en liten flicka och så kom jag undan på två av tre zombiechases! 5,5 kilometer kilometer på 32 minuter blev det och nu är jag härligt trött i benen.


Jag är sjukt sugen på en kopp te men Leon sover hos mig i soffan eftersom han vaknade och var ledsen när jag såg på Greys. Ska försöka lägga honom nu men han brukar inte riktigt gå med på det när han legat hos mig en stund..

Inga kommentarer: