fredag, november 23, 2012

Ledig fredag

Äntligen fredag och jag är LEDIG! Ville ta ett extrapass på jobbet eftersom jag Vabbat men det gick inte idag så då får jag njuta av lite härlig ensamtid istället. Fast så härligt ska det inte bli för det här skitta huset behöver städas och så måste jag göra en matlista så vi kan handla i eftermiddag. Funderar starkt på att bara köpa hem korv, köttbullar och fiskpinnar eftersom jag inte känner att någon i den hör familjen uppskattar att man lagar lite nya maträtter och anstränger sig. Vad ska ni äta ikväll? Jag har noll inspiration och vet inte alls vad det blir..


Jag är väldigt nöjd med att jag klippte mig, känns så gött!

2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Denna maten är jag så trött på...vi ska nog äta omelett eller köttfärssås och spagetti.

Magdalena sa...

Tror faktiskt att vi ska äta smörgåstårta. :-)