torsdag, november 08, 2012

Knäcken

Alltså, den här Twilightveckan tar knäcken på mig. Filmerna håller på till halv tolv och det är ju inte så att barnen (Leon) tar hänsyn till det. Första kvällen satt jag och virkade hela filmen, andra orkade jag bara göra två armar och idag ligger jag dödstrött under två filtar. Och fast jag sett filmerna och läst böckerna så måste jag titta, även fast jag vet precis hur det går.

Imorgon är det freeedag! Jag och barnen ska åka till familjen Carlenhag/Kvennborn och fredagsmysa. Jag längtar, det var så länge sen vi umgicks och barnen fick leka.

Jag fick till ett gött löppass ikväll också. Tre kilometer och sen backintervaller så nu är jag härligt trött i kroppen.

Ååå klockan är inte ens tio, hur ska jag orka vara uppe??



2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Jag såg reklam för sista Twilightfilmen och insåg att jag måste se de där filmerna, såg riktigt spännande ut!

you Can Do it!!

Linnéa sa...

Har du inte sett dem???? Gööööör det!! Det är Emma som fått mig hooked. :)