tisdag, november 13, 2012

Slut i rutan

Jag är helt färdig. Jag har gått bredvid för att lära mig på ett nytt ställe samtidigt som jag varit nervös och orolig och haft väldigt svårt att fokusera. Hade svårt att sova inatt också för att jag var så orolig. Tack och lov verkar allt vara bra, det är Kalle och nya krämpor som spökat men det ska inte vara någon fara. Sen han fyllde 30 har han blivit väldigt klen måste jag säga...

Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en stor kopp te och se fram emot morgondagens jobb. Jag ska jobba själv för första gången och vi ska åka och bada så jag får äran att visa upp mig i baddräkt för mina nya kollegor och som om jag inte var tjock nog så gör that time of the month att jag är sjukt svullen och magen ser ut som en spärrballong. OH JOY!



2 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Lovely! Eller inte...

Anonym sa...

Stackars Kalle,hur ska det här gå,klen redan vid 30.Kram från moster och Lisa.