torsdag, november 01, 2012

Förberedelser

Nu har jag äntligen fått slå mig ner i soffan efter en lång dag. Jobba, handla, laga mat, biblioteket, lägga barn, springa. Jag och Nemo brukar åka till bibblan på torsdagskvällar en stund och han tycker jättemycket om vårt "torsdagsmys på biblioteket". Vi lånar filmer och böcker och leker med Pippi-huset.


Pippis hus skulle nog Nemo vilja ha i julklapp.


Idag lånade vi böcker om pirater, Nemo är lite inne på det nu.

Jag har precis druckit en favoritsmoothie på mango, banan och mjölk efter en fem kilometerstur i regnet och nu är det dags att resa sig igen. Vi ska ha Halloweenmys imorgon och jag ska förbereda en sjukt häftig efterrätt, jag hoppas verkligen den blir bra och jag lovar bilder innan vi hugger in!

1 kommentar:

Jöns Marie sa...

Vilken härlig idé med torsdagsmys på biblioteket! Låter jättemysigt =)