torsdag, juni 18, 2009

Nu är vi i Kättbo! Vi skulle åka 6 imorse, jag gick upp 5 för att göra matsäck och fixa det sista. Kalle kom upp lite senare och hade visst lite mer än han tänkte sig att göra. Kvart i sju lämnade vi Veberöd. I Lund kom Kalle på att han glömt sina tågbiljetter hem. Tjuga i åtta, i morgontrafiken, lämnade vi Veberöd.

Det har spöregnat hela vägen upp och vi har hamnat bakom alla husvagnar, traktorer och störiga personer som kör i 80.

Men det gör inget, för nu är vi här! Det regnar och är 9 grader varmt. Underbart! Men det skulle sluta regna vid lunchtid imorgon och så får vi hoppas på ett par grader varmare iallafall.

Vi ska sova på en uppblåsbar säng inatt för jag tror inte min kropp fixar våningssängen, 90 cm bred med en rätt tunn madrass. Hoppas sängen håller..

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER!

3 kommentarer:

Lina sa...

Vad mysigt! Hoppas du och Kalle får en toppen Midsommarafton!

Mirijam sa...

Shit, man har ju två val då: 1) Bli galen på sin unges far 2) Skratta åt eländet. Jag hade gjort båda, ungefär 30 mil styck.

Juristen sa...

Söta Kalle, hur kan man inte älska honom?!?!??! Jag ska bara... Hihihi!