tisdag, juni 30, 2009

Nu är jag hemma i Idala igen! Resan ner igår gick jättebra och jag hade sällskap till Helsingborg av en vän till mina föräldrar.

Jag har nyss kommit hem från ett besök hos barnmorskan och lämnat diverse prover. Allt är bra förutom att jag har lite lågt järnvärde. Bara att knapra tabletter igen. Och bara ett halvt kilo hade jag gått upp sen sist, helt otroligt. Jag känner mig tyngre än någonsin. Min mage ligger väldigt högt i kurvan fortfarande och barnmorskan trodde inte det var någon lite bebis. Jajks! Men det behöver inte vara så heller, det visar sig på ultraljudet.

Och på tal om det, barnmorskan såg i sin dator att jag hade en tid den 24 juni för ultraljud men jag har inte fått någon kallelse. Så hon ringde kvinnokliniken och jag fick en tid redan imorgon kl 15.30, så spännande!

Nu ska jag tvätta Nemos nya kläder och titta lite på alla fina presenter han har fått.

1 kommentar:

evelina sa...

wow, lycka till! kram!