onsdag, juni 17, 2009

Igår hade jag en riktigt lugn och skön dag som gick helt i sin egen takt. Jag färgade håret, löshåret och ögonbrynen, gosade med kaninerna, tvättade, tittade på Desperate Housewives.. Inga måsten, ingen press. På kvällen bäddade jag ner mig i sängen och kollade på tre DH-avsnitt i rad och drack té och det var så mysigt.

Idag har jag dock flera måsten på min lista.

  • Städa huset så det är rent och fint när vi åker.
  • Packa
  • Tvätta det sista
  • Köpa bilfärdsmat
  • Låna en bok-cd på bibblan
  • Posta brev till FK
  • Städa kaninburarna
  • Instruera kaninvakterna
  • Vattna blommor

Det är väl lika bra att äta frukost nu så jag kan sätta igång sen. Imorgon bitti åker vi till Kättbo, det ska bli så roligt! Tyvärr säger SMHI att det ska bli regn på midsommar. Varför ska det alltid vara det? Kan det inte få vara varmt och skönt ett år någon gång?

Midsommarafton 2007, det blåste lite...

2 kommentarer:

lillasyster sa...

Mitt hår är verkligen på topp på denna bild!

MiaMaria sa...

Hoppas att ni får underbara dagar i Kättbo!!