tisdag, juni 02, 2009

Just nu känner jag mig stressad över att det är mycket som kör ihop sig. Eller jättemycket är det väl inte men det är något inplanerat varenda ledig dag känns det som och det börjar bli jobbigt. Jag har bestämt mig för att försöka dra ner på tempot nu eftersom min kropp inte orkar hålla igång så mycket som innan. Jag kör slut på mig totalt och det känns inte så bra. Nu är det bara två månader kvar och jag vill inte stressa ut någon bebis för tidigt. Det kanske inte funkar så, vad vet jag, men just nu är det så det känns. Det är mest så att jag hela tiden åker någonstans. Hela tiden ska jag köra hit eller dit och jag åker redan mycket när jag jobbar och orkar inte flänga runt. Och jävligt dyrt blir det också.

Men hur gör man för att inte boka in en massa saker?

3 kommentarer:

marre sa...

Det har jag jag också funderat över, kanske är det som är livets stora gåta...

Mayumi sa...

Tagga ner bruden! Jag vill gärna krama om dig i midsommar!! :)

Anonym sa...

Jag har lärt mig att säga nej, vilket kan vara jättesvårt ibland. Man behöver inte alltid vara den som alltid ser till att ha en massa tid över till andra. Ibland räcker tiden man har bara åt en själv och det är ok :)

Så säg nej mera och gör saker du VILL :)