lördag, juni 06, 2009

Det blev en mycket bra fredag. Fotograferingen i Pildammsparken gick jättebra och jag ska få en prenumeration på Föräldrar och barn som tack samt papperskopior på de bilder som ska publiceras. Hoppas hoppas de blir bra! Kände mig lite dum när jag cyklade fram och tillbaks, fram och tillbaks och smajlade mot kameran.

Hämtade upp Kalle vid 12 och vi handlade på Willys och åkte till sista föräldragruppen. Skönt att det är över nu, fast jag har lärt mig en hel del nytt. Det har tyckt varit mest intressant var att prata om de olika smärtlindringarna.

Väl hemma igen lagade vi fajitas och det var så gott. Både jag och Kalle var sjukt hungriga och åt tills vi höll på att spricka. Sen somnade vi i soffan och vaknade inte förrän vid 21 igen. Då plockade jag fram jordgubbar, sjukt söta och goda, och hämtade Herr Kanin och så tittade vi tre på Changeling. Herr Kanin var så söt, först lite nervös eftersom han aldrig varit inne förut men efter ett tag så kutade han runt i soffan och klättrade på oss. Ett tag slängde han sig ner på sidan och gosade in sig i en fleecefilt och var så sjukt söt, vilken liten plutt.

Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det en fullspäckad dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herr Kanin låter väligt mysig!

Soya ★ sa...

Mys med kanin. Själv kom man hem med 2 dvärghöns idag. INTE planerat :P