onsdag, augusti 01, 2007

Förutsägbar?

Idag känner jag mig gladare och lite mer fylld av vilja. Det har varit en bra dag på jobbet, mycket att göra pga. personalbrist men jag har skött min avdelning med bravur och gjort de flesta nöjda och glada. Har skojat med min ryska bankrånare så att han blev röd i ansiktet, andra dagen i rad, det är roligt.

Mercedes har jobbat på samma våning idag och det var lovely, önskar hon alltid jobbade på häkte 1. Men på lördag ska vi äta lunch på Ceder eftersom vi båda jobbar helg och där ska de tydligen ha riktigt god mat!

När jag kom hem låg det foton jag framkallat och nya Amelia på hallmattan,
och när jag kollade mobilen så fanns där ett sms om att jag kan hämta
skorna jag beställt.
Ooooo I love ELLOS!


Idag åt jag tre (3) frukostar. Sen en STOR lunch. Mycket duktigt gjort av mig,
äta är verkligen något jag är bra på. Funderar på vad jag ska äta till middag men inspirationen är slut.
Ikväll då, jaaaaaa det kan väl hända att jag ser ett avsnitt av Desperate Housewifes eller två. Man vet aldrig med mig...

Inga kommentarer: