torsdag, augusti 16, 2007

Torsdagens planer

Imorgon ska bli en bra dag har jag bestämt. Egentligen skulle jag och Ida sålt kläder på Möllan men det ska bli regn sägs det (surprise!!!) så vi vågar inte chansa.

Jag ska till Poul kl 16.30 och göra ett litet ingrepp. Det kommer nog att bli väldigt vackert men samtidigt ska jag göra mig av med något annat som jag egentligen älskar. Jag är inne i en förändringsfas just nu tror jag, förlängde ju håret förra veckan också.
Imorgon ska jag träffa Lotta och Fredrik från uppsala som är här och hälsar på. Det ska bli skitkul och vi ska gå ut och dricka öl. De var här förra året också och då hade vi mycket trevligt och gjorde ett besök på Golden och ett på Ölcaféet.

Men förstär det träning 19-21.
Vi har varit hemma hos Renata både igår och idag och finslipat några moves.

Uppvisningen på lördag kommer se ut här:
Renata och Bia dansar Frevo.
Jag, Helena, Jessika och kanske Anna dansar Axé.
Jag, Helena, Jessika, Renata, Bia och kanske Eva dansar Pagode.
Hela gruppen står på scen i ett Capoeiranummer. Det är dock bara Renata, Bia, Jessika, Eva och Jeppe som gör solon.
Till sist kör vi en final där alla är med och dansar samba, fridans, i en ring.



Jag längtar verkligen, det kommer bli så roligt! Vi ska ha våra nya dräkter som Renatas mamma har sytt och jag tänkte ha mina fina örhängen som jag fick från Brasilien. Att många av mina nära och kära kommer att vara där gör det hela ännu roligare!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag gissar på att du ska ta bort kind-piercingarna och byta ut mot någon annan piercing... typ, medusa?

Linnéa sa...

anonym: hälften rätt..:)

MiaMaria sa...

Vilken tid och plats e det på lördag?
Vet int eom jag kan komma loss från min festivalförsäljning men jag vill gärna se dig uppträda =)

Linnéa sa...

kl 17.30 på Linnéplatsen, dansbanan. står allt om det i ett tidigare inlägg..:)