lördag, augusti 04, 2007

Dagens outfit

Här är de läckra bilderna som många frågat om. Fatta så snäll jag är som visar denna mycket glammiga sida för er!


Fråga inte om minen, vet inte hur jag kan va så snygg. Det blir väl så när man försöker se så hård ut.

Två dagar jobb kvar, sen har jag en ledig dag. Längtar...
Helgen har hittills varit väldigt onyttig. Igår drack jag två-tre glas vin och åt massa hallonpaj med MASSA vaniljsås. Till lunch idag åt jag en kycklingsandwich och världens godaste friterade potatisklyftor på Ceder. På jobbet skramlade vi ihop pengar och Desiré gick ut och handlade glass, maränger, chokladsås och delicatobollar. Snart ska vi äta middag och Kalle ska överraska mig. Jag gissar att det blir tacos och då kommer jag äta tills jag storknar. Kanske kommer vara fetto igen snart om jag fortsätter så här. Nästa vecka ska bli nyttigare, promise!

Nu ska jag dricka ur vinflaskan jag öppnade igår, man får ju inte låta det stå för länge nu när det är rötmånad och allt! Har fått sjukt fina glas som min mamma målat och jag blir så glad av att dricka ur dom. Kan iofs bero på vinet..

Igår kom mitt Desperate Housewifes-spel som jag beställde i förrgår från Ginza. Snabbt som attan, jag har inte hunnit spela det än men jag ser fram emot att göra det snart. Ikväll eventuellt.

Nä nu ska jag fixa med inbjudningar till min kommande 20-årsfest!

PUSS

10 kommentarer:

Anonym sa...

hallonpaj!!!!!!
Jag måste göa halloncupcakes i morrn bara för det :D

Anonym sa...

nämen jag tycker du var het i de där kläderna! fast det kanske är för att jag avgudar alla uniformer av alla de slag... :)

MiaMaria sa...

Jag håller med Elin, aldrig fel med makt och uniform!!
Du kan få låna en konsum out-fit av mig så kan du se om inte de e värre, din e juh iaf i en neutral färg.

Anonym sa...

skitsnyggt baby! Fast det visste jag ju redan, har ju inte kunnat undå din sexiga outfit ;)

Anonym sa...

Men du det där är iallefall snyggare än kläderna jag hadde på psykakuten när jag gjorde praktik där...du slipper VITA oformliga kläder...fast nu slipper jag åxå det när jag är i kommunens psykiatri:-)
Men du är ju riktigt tuff ju:-)

Thina

Anonym sa...

Glömde skriva under där ju..
Inlägget va från mig iallefall! Senil som få...

Anonym sa...

yeah foxy babe ;)

Anonym sa...

Jag håller med Thina. Jag jobbar i vården, har skitfula kläder jämt. Det är riktigt trist när man inte känner för att gå till jobbet, och man kan inte ens ta på sig något fint för att motivera sig själv, utan man MÅSTE ha på sig landstingskläder i pyjamasmodell, det enda man kan piffa upp tillvaron med är ett litet hårspänne eller ett kort, diskret halsband. Suck.

Sofia
Puffsan.webblogg.se

Anonym sa...

Gumman. Vilken LÄCKERBIT du är. MUMS!!!!! "Touch me Touch me, I wanna feel your body"

Anonym sa...

tuff...brud..i lyxförpackning!!