onsdag, augusti 29, 2007

Onsdag

Jag är så jävla omotiverad till den här utbildningen vi går nu. Den känns för det mesta meningslös och tråkig och jag är rastlös och vill bara flamsa och dansa istället. Det enda som är roligt är att få ta på sig fina kläder och vackra örhängen varje dag.
På måndagen börjar ju praktiken och då blir det väl skitiga byxor och gummistövlar som gäller.

I söndags när jag var på kalas i Svedala (Grattis Emma 15 år!!!!!!) så hoppade jag och födelsedagsbarnet studsmatta och på något sätt har jag lyckats sträcka ett ledband i högra knät. I måndags gjorde det så ont att jag inte kunde räta ut benet och fick halta fram. Träning var det inte tal om och det kändes skittråkigt att inte vara där.
Tack och lov är det bättre nu även om det inte är riktigt bra. Jag kan gå ordentligt men sätter jag mig på huk och stöder på häger ben gör det asont.
Ska prova att träna imorgon iallafall.

På fredag är det kalas i Svedala igen. Farmor fyller år och eftersom jag fyller på lördag så bjöd jag in mig själv till att ha kalas tillsammans med henne. Perfa.
Och på lördag är det dags för min egen födelsedagsfest. Det ska bli så jävla roligt.
Jag tänkte ha ett pris till den som är finast utklädd och så får man rösta.
Men vad ska jag ha för pris? Det ska vara något roligt, inte typ en vinflaska.

HJÄLP MIG MED PRISFÖRSLAG!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, har du varit på samma kalas som min bästa kompis, tro. Hehe. =) Fast det finns kanske många Emma i Svedala som fyller år och hade kalas i söndags.. =)

Sofia
puffsan.webblogg.se

Linnéa sa...

Sofia: haha kanske, men troligtvis inte..:) vem är din bästa kompis?

Anonym sa...

Prisförslag... hmmmm :) Presentkort på naturgodis? En rolig egentryckt t-shirt? Virkade stringtrosor? En fruktkorg? :)

Jag har inga bra förslag med andra ord :P

Anonym sa...

Lisa heter hon, var isf där med sin sambo Markus som är kusin med Emma. =)
Sofia.

Linnéa sa...

Sofia: haha vad lustigt..:) Emma är ju min kusin oxå fast på mammans sida. Markus har jag känt sen jag var liten, vi är lika gamla.
då kramade jag om din bästa kompis i söndags, vilket sammantäffande..:)

Anonym sa...

Världen är ju bara läskigt liten. =)
Sofia.
puffsan.wordpress.com