onsdag, augusti 22, 2007

Bara onsdag...

Hur kan jag vara dödens dödstrött fast jag la mig 22 igår kväll?
Höll på att somna under eftermiddagens föreläsning och nu känner jag mig som en zombie. Ska iväg och träna kl 18 och det ska väl pigga upp litegrann.
Var på Ica och köpte färska fullkornsbullar jag ska äta när jag kommer hem. Längtar redan..
Dagens festivalmat blev en gringotallrik. Skulle egentligen ätit veg.burgare men de hade inte öppnat sitt stånd än så då tog jag första bästa som var gott.
Igår åt jag veg.kebaben från Djurens Rätt-tältet och den var underbart god, precis som förra året. Blir eventuellt en sån imorgon igen.

Gick med i Greenpeace idag också. Två snygga killar utklädda till pirater kom fram och då var det kört. I have a thing for pirates...

Idag kom Marika hit. Ska träffa henne först imorgon och äta lunch och dricka té på kvällen efter träningen. Hon kommer på min födelsedagsfest och stannar sen hela veckan till helgen efter då vi ska ha en Gamla gänget-fest hos Jocke.
Då ska hon följa med och testa att dansa samba och det ska bli kul. ÄNTLIGEN någon av mina vänner som vill följa med och prova på the wonder that is samba.

Har träffat Maggis och Elisas mamma som är nere på besök två gånger på festivalen. Tyvärr har jag inte träffat Maggi..:(
När man träffar deras mamma förstår man verkligen hur det kommer sig att Maggi och Elisa är så underbara som de är. Marianne är så snäll och go, kramar om en riktigt ordentligt och bryr sig verkligen om hur man mår. Och ändå har jag inte alls träffat henne många gånger. Underbar kvinna, precis som sina döttrar..:)


3 kommentarer:

Anonym sa...

How nice med lite kompisbesök! Hoppas att ni får jättemysigt :) Kram

MiaMaria sa...

Jag vill haka på och titta på capoeiran nån dag!! Funderar på att göra det eller lära mig dansa breakdance.. hehe.. tänkte nänligen ha uppehåll med glaskonsten en termin och då måste man lära sig nått annat nytt tänkte jag =)

Linnéa sa...

eve: det ska bli supermysigt, men vi hinner inte ses så mycket denna gång.. men nästa vecka så..:)

ninni: då tycker jag absolut du ska följa imorgon när renatas syskon är med! de är kanske med på måndag oxå, jag vet inte. men då är de 4 stycken som är ASGRYMMA!!! helt sjukt kul att titta på. kl 20-21 är det, följ!