lördag, augusti 18, 2007

Estilo Faixa














Renata och Bia - Frevo
Jag, Helena, Anna och Jessika - Axé
Jag, Helena, Jessika, Renata och Bia - Pagode
Jeppe, Renata, Bia, Jessika, Kalle, Helena och jag - Capoeira
Jeppe, Renata, Bia, Jessika, Kalle, Helena och jag - Final
--------------------------------------
Uppträdandet gick hur bra som helst! Även fast låtarna var uppspeedade och vi inte dansat i den takten förut och två låtar var utbytta pga tidsbrist så fixade vi det.
Jag var sjukt nervös innan eftersom många av mina nära och kära var där. Men det gick bra och det var jättekul att så många var där och tittade.
Längtar redan till nästa uppträdande!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att det gick bra! :D Hade gärna varit där o tittat om jag kunnat :)

Mercedes de Suecia sa...

Ni var så duktiga som helst!
Det var skit roligt!
Du rör dig som en riktig "garota de Ipanema" !!!!!
Kram.

Linnéa sa...

dessi: det var SÅ roligt, jag rekommenderar verkligen att dansa samba..:)

mercan: ååå vad betyder garota de lpanema? du är så snälll, tack..:)

Anonym sa...

Du är ju överläcker i de kläderna! Satt ju som ett smäck på dig. Man ser verkligen att du gått ner en hel del. Du ser väldigt sund och fast ut :D

Anonym sa...

Faen vad snygg du var :)

Anonym sa...

Ni var riktigt duktiga :)
Vilde höll ut över förväntan länge innan han bad om en Bamsetidning.
tack för igår - mysigt att träffa dig.
Puss!

Linnéa sa...

raur: tycker du? tack, det var en fin komplimangh, att se fast ut är verkligen kul att höra!!!

anonym: stop it..;) jag blir alldeles generad..:)

evelina: jag såg er minsann längst fram, tack för att ni kom. det betydde mycket!!! :)

Mercedes de Suecia sa...

Ipanema är den mer kända stranden i Rio de Janeiro. Garota = Ung tjej
Du vet... de går med sådana charm... att alla svimmar när sådana "garota" går förbi.
Kram.
Ses imorgon

Anonym sa...

Väldigt sexeh pants linnet ;P

Vi väntar stenhårt på att få se dig i de till vintern i kättbo ;P