onsdag, januari 16, 2013

Var är peppen?

Just nu känner jag mig så opeppad. Allt blir fel, jag gör fel och säger fel. Ingen lyssnar, ingen bryr sig. Ingen idé att springa, jag är ändå alltid sjuk och för tjock. Kommer inte orka mina mål, inte klara dem heller. Lönt att lägga ner energi och misslyckas.

Jag vet, bara en massa dynga. Jag är trött, har bara jobbat i tre dagar men förkylningen gör mig matt. Kurs imorgon och sen tre arbetsdagar kvar. Ska lägga mig nu och skrapa ihop lite sömn iallafall.

Kul blogg, bara gnäll gnäll gnäll.


Ni kan få se den jättefina kaffemaskinen vi fick igår. En julklapp från min bror och hans fästmö. Som förresten ska få en bebis så jag ska bli FASTER! Det är jag glad för. Beräknad samma dag som Nemo var beräknad så vi får väl se vilket datum hen landar på.

Inga kommentarer: