söndag, januari 27, 2013

Sköna söndag

Vad snabbt helgen har gått! Men den har varit riktigt bra, lugn och skön med mycket kvalitetstid. Idag gick vi ut i skogen en bit från där vi bor och grillade korv till lunch. I höstas byggde de en jättefin grillplats där och idag använde vi den första gången och det kommer definitivt bli fler gånger.


Veckan som kommer bjuder på lite av varje. Jobb men ett par dagar ledigt mitt i veckan och då ska jag titta på tapeter och ge mig på att måla tak. Tänkte jag. Det gäller att passa på när inspirationen och tiden finns!


Ted som ska hjälpa oss sätta upp väggen var här igår och mätte och kollade vad som behövs. Dörren passar nästan perfekt och Nemo provade den och jag tror han ser fram emot sitt nya rum. Och ser ni myskatten? Han ligger i vår säng och göttar sig hela kvällarna och när vi ska sova kommer han och vill ligga mellan oss. Där ligger ju Leon men Tjabo lägger sig på hans ben och så ligger han där och spinner och myser.

1 kommentar:

Jöns Marie sa...

Mysigt att grilla lite korv med familjen :) ska bli spännande att se hur det blir sen!