måndag, januari 07, 2013

Det som göms i snö...

Nu när vi kom hem var ju all snö borta vilket innebar att kaninhagarna såg FÖRJÄVLIGA ut. All skit som gömts i snön låg i drivor så i förmiddags gjorde jag en riktig storstädning där ute.



Jag har tagit ett cellprov idag oxå. Det hade jag helt glömt men som tur var råkade jag titta i min kalender och då var det en halvtimme kvar tills jag skulle vara där. Det gick bra men det är ju en mindre angenäm upplevelse att fläka upp sig sådär.

Och sen stack jag ut och sprang. 9,2 kilometer landade turen på och jag vet inte om det är inbillning men det känns tyngre att springa. Men några kilon extra är ju jobbigt att släpa på, ännu en anledning att gå ner.


Jag invigde mössan och västen idag, de kändes jättebra!

Nu ska jag och Nemo gå upp på hans rum och fixa in ett bord och möblera om lite.

3 kommentarer:

Marie sa...

Härligt med en springtur! Önska att snön kunde försvinna här också!
Är den där drycken bra? Känner du dig "mindre" slut om du tar den?

Linnéa sa...

Jag tycker den är perfekt efter en längre löptur, kroppen återhämtar sig utan att man snabbt ska äta nåt. De är faktiskt goda oxå!

Jöns Marie sa...

Nu ser du ut som ett riktig proffs!