fredag, januari 18, 2013

Katter & Pingviner

Tack för era kommentarer Tjabo! Jag kan typ ingenting om katter så allt ni tycker kan vara värt att veta - let me know! Det löste sig smidigt med att Tjabo ville gå ut när vi gick och la oss så jag slapp både dåligt samvete och risk för kattpiss.

Nu fredagsmyser vi för fullt. Kalle lägger Leon, jag ska göra räkmackor och Nemo har fått lite fredagsgodis. Sen blir det På Spåret och efter det antingen Dexter eller Snow White and the huntsmen.

Jag ska ju jobba i helgen också så Kalle och barnen åker till Agusa imorgon så jag funderar på att ta med löparkläderna och ta en tur till Skrylle och springa efter jobbet. Någon som ska med?

Och så en grattishälsning till Mirijam, hon och Tobbe ska få en liten bebis! Helt underbart, Linnea ska den visst heta var det en fågel som viskade i mitt öra. Jag känner mig smickrad!


På den tiden jag och Mirijam sprang en mil. Nu vaggar hon mest fram som en pingvin.

1 kommentar:

Mirijam sa...

Haha, men vaffan!? Jag ska springa en mil i dag bara för att motbevisa dig!