måndag, januari 07, 2013

Drömkjol

Nu har jag sett den, mina drömmars löparkjol! Den är helt fantastiskt fin, mörkblå med vit volang. Den kostar 449 kronor och det känns inte så motiverat att lägga det på en löparkjol just nu.. Den hade ju varit en perfekt Mors Dags-present men tänk om den tar slut innan dess?? Det är ju länge till maj. Jag har presentkort på 500 kronor på Stadium, kanske den kan finnas där? Eller så kan den ju vara en delmålspresent i viktnedgången? Men det kan ju också ta sin tid... Åååhhhh varför är jag inte jätterik?? Eller varför har jag inte en jättestor blogg, då hade Nike skickat mig kjolen direkt..


Visst är den fantastisk?

4 kommentarer:

Suzan sa...

Snygg!

Magdalena sa...

Unna dig den. Det är du absolut värd!
Puss & kärlek.

Jöns Marie sa...

Jättefin!

Anonym sa...

Superfin!!! jag hade kunna ha den på mig fast jag inte springer!! Köp den! Du är värd den!
Mercedes.