fredag, januari 25, 2013

HEEEEJ!!

Tänk vad fint ni skriver till mig, vad glad jag blir! Jag har bloggat sen januari 2006 och det är skitkul att kunna gå tillbaka och läsa om vad jag gjorde och kände då. På det viset skriver jag bara för mig själv, för att bevara minnena. Men bär jag skriver i nuet skriver jag mycket för er. För att ni får inspiration, en känsla av att vi är inte så olika ändå, eller att vi är väldigt olika. För att få tips, att väcka en diskussion och känna samhörighet. För det behövs ni och varje gång ni lämnar några rader betyder det hundra gånger mer än ni kan ana.

För nästan exakt två år sen kände jag också en liten dipp i bloggandet men kom över det och fortsatte. Jag tycker det är jätteroligt och vill verkligen inte sluta och det är ju jättekul att ni inte heller vill det. Så jag kör på ett tag till!



6 kommentarer:

Marie sa...

Härligt att höra Linnéa!! För jag gillar verkligen att kika in här! Kram på dig

Hili sa...

Vad bra :) hade känts konstigt att inte knappa in på din blogg :)) du är duktig på att skriva! Tycker du ska börja skriva på en bok faktiskt!

Lina sa...

Wihoo! :-)

Anonym sa...

Roligt att du fortsätter blogga! Jag är inne nån gång i veckan men är dålig på att kommentera. Surfar alltid på min iPhone då, och det är jobbigare att kommentera då än när man sitter vid datorn. Skyller på det ;)
Jag bloggade en gång i tiden men slutade för säkert 1,5 år sen...

Maja sa...

Härligt :) Har läst din blogg sen du började och de skulle kännas underligt att inte få veta vad som händer :) Låter ju som värsta stalkern men de är spännande att följa ditt liv. :)

Anonym sa...

Bra val!
Kalle