torsdag, juni 30, 2011

Ger upp...

Jag tror det inte är meningen att jag ska ha några kaniner. Det verkar inte bättre iallafall. Jag var nyss ute och skulle ge kaninerna mat och hittade Fiona död i buren. Bara sådär, helt plötsligt. Hon var som vanligt innan idag och det var inget djur som haft ihjäl henne så det måste varit värmen. Kaniner hanterar inte värme så bra och såklart känner jag mig skyldig. Fast jag vet inte vad jag mer kunde göra än att se till att det fanns vatten och skugga..

Stackars Fiona, och stackars Herr Kanin. Nu är han ensam igen.



4 kommentarer:

Marie sa...

Fy va hemskt! Försök att inte klandra dig själv, du har ju gjort det du kan.
Kram på dig.

Elin sa...

Usch vad hemskt! Men du måste ändå tänka att det visst är meningen att du ska ha kaniner, du är världens bästa kaninmatte, det är jag säker på!!!

äppelblomman sa...

Nej va hemskt:-( Men som du skriver du kunde ju absolut inte göra något åt det...
Kramar till dej

Helena sa...

Nej nej nej,vad ledsamt! Och även jag är övertygad om att du är en bra matte till dina kaniner!