måndag, juni 13, 2011

Grundlurad


Jag glömde ju berätta om att jag blev så jävla lurad av Jörgen. Han dillade ju om present till sitt kusinbarn och att jan tyckte det var svårt att köpa barngrejer så jag erbjöd mig att göra det. Jag gick runt på Nova jättelänge och hade beslutsångest och visste inte vad jag skulle köpa. Men tillslut hittade jag några fina plagg som jag visade Jörgen och sen var så snäll och slog in till honom. Ni kan ju gissa hur jävla ägd jag kände mig när det visade sig att det var till Hästen jag hade handlat för Jörgen var mer än nöjd när han gav tillbaka paketet. Det hade varit hans plan från början att det vore kul att få mig att handla grejerna själv. Som ett presentkort fast mycket roligare, som han skälv uttryckte det..


4 kommentarer:

Lina sa...

hahahahhaahahahahahaah :´) Det var nog det bästa på länge!

Mirijam sa...

HAHAHA, sjukt kul! "som ett presentkort, fast roligare", jag DÖR!

äppelblomman sa...

Ha ha, de var ju en skitbra ide från han ju!;-) *fniss*

mandy sa...

typiskt jögge :)