onsdag, juni 01, 2011

Dagens skörd

Fy fan vad mycket skit som gömmer sig i skåpen och lådorna i köket! Men nu jävlar åker det ut! Vi har inte alls mycket förvaring i köket och så samlar vi en massa skit. Helt sinnes.

Och smutsigt är det, fy fan. Äckligt rent ut sagt. Jag vågar inte ens skriva när lådorna torkades ut senast. Eller jag kan gott skämmas lite, det var min mamma som gjorde det när Nemo var nyfödd! Men nu är de rena igen och förhoppningsvis dröjer det inte tills jag är pensionär innan det görs igen.

Nu ska jag göra det mest lovely av allt, städa under diskbänken. Det gör jag tack och lov lite oftare så helt hopplös är jag inte. Sen ska jag ta mig en välförtjänt kopp te och smörgås innan jag gör mig lite fin dagen till ära. Min kusin tar studenten idag så vi ska fira henne! Igår var det 11 år sen jag själv tog studenten.. Tur jag inte åldrats en dag, jag kanske ska rota fram min mössa och hänga på kidsen ikväll.



- bloggar från MIN iphone.

Inga kommentarer: