lördag, juni 11, 2011

På grillen

My god! Om ni som jag älskar fisk måste ni prova det vi åt ikväll! Jag köpte en påse med blandade fisksorter i bitar som jag marinerade i citronolja, salt, citronpeppar och dill. Sen kokade jag ett gäng nypotatis och gjorde ett kryddsmör av bregott där jag hade i skal och saft från en citron och en lime, salt och vitpeppar. Sen penslade jag lite smör på en bit folie, la på fisken och sen delade jag potatisen och la ovanpå. Sen toppade jag det hela med kryddsmöret och gjorde ett paket av allt. Släng paketen på grillen i 10-20 minuter och servera med en sallad. Sjukt gott!!



3 kommentarer:

Elin sa...

Tack för din kommentar... Jag vet att jag egentligen måste ta det mycket lugnare än vad jag gör. Bland annat jobbet är en ganska stor stressfaktor för mig, även att jag gått ner i tid. Men jag tycker det är svårt att hitta nåt mellanting; för mig är det alltid 0 eller 100%... :-/

Marre sa...

Jag tror att hästen kommer den 13 juli!

Marre sa...

Jag tror att hästen kommer den 13 juli!