onsdag, juni 15, 2011

Jobbig start

Klockan sex vaknade jag med ett ryck och trodde jag försovit mig, men eftersom klockan var ställd på kvart över sex var det ingen fara. Hatar att vakna och få har-jag-försovit-mig-panik för det släpper inte riktigt och nu känner jag mig lite ångestfylld och nervös.

Det kan i och för sig också bero på veterinärbesöket som är inbokat denna morgon. Jätten ska kastreras och sånt har jag inte varit nervös för innan men sen Leo dog under narkos är det svårt att slappna av.

Nemo skulle egentligen följt med eftersom jag han börjar dagis nio och jag ska vara hos veterinären vid åtta, men Kalle tog fel bil imorse så jag har ingen barnstol. Tack och lov var det okej att han kom tidigare till dagis så det löste sig ändå.

Håll tummarna för att det går bra för Jätten idag!!



Inga kommentarer: