onsdag, juni 08, 2011

När kommer Hästen?

Det var så roligt när ni gissade på när Nemo skulle födas och jag gjorde en lista i högerspalten som jag bockade av allt eftersdom dagarna gick och datumen passerades. Vi kör en till gissning tycker jag! Hästen är beräknad till den 19 juli. Med Nemo gick jag sex dagar över tiden, när tror ni Hästen behagar dyka upp?

Många gissningar nu people! Jag ser att ni är här men inte många som lämnar något avtryck. Själv gissar jag på den 24 juli bara för att Kalle fyller år då.

13 kommentarer:

äppelblomman sa...

Jag tror att hästen behagar att komma ut den 20 juli!
Kram K

Sara sa...

Jag tror att han kommer komma den 21 Juli. Runt 23 tiden :)

Mirijam sa...

Nej nej, hesten kommer tidigare än Nemo, redan den 15 juli klockan 14.36. Sådeså.

Tack för idag, skittrevligt!

Agneta sa...

Jag tror att Hästen är punktlig och kommer ut när han är beräknad. Jag satsar på den 19e :)

Anonym sa...

16 Juli ska han ut!
Mercedes.

Juristen sa...

Jag tror på 17 juli!!! På kvällen nångång...

Anonym sa...

Den 15 juli tror jag och ted att lillen behagar titta ut på morgonen eller förmidda tror jag :)

kram jenny, ted och Oliver

Ninni sa...

Jag tror som Juristen den 17 juli fast vid lunchtid :)

Anonym sa...

2o juli blir min gissning=)
kram från evelina (xgrannen)

Evelina sa...

Vad sägs om ... nyårsafton - det är väl en bra dag ;D

Kalle sa...

Den 18 juli tror jag

Anonym sa...

23 juli tror jag !!

Mormor

Louise sa...

16 juli