måndag, juni 13, 2011

Preggers

Ni vet min vän Juristen? Hon brukar ju göra som mig med det mesta eftersom jag är den häftigaste hon känner och även om hon inte riktigt vågar så vill hon vara som mig. Till exempel ska hon färga håret ljust nu, wonder why...

När jag berättade att jag var gravid med Nemo så tog det inte många veckor förrän hon berättade att även hon var på smällen. Så ni kan ju gissa vad som är på gång nu?? Precis, hon är preggers igen, några månader efter mig!!

Men jag är bara smickrad över att en så fin vän som Juristen vill vara som mig och det ska bli härligt att vi kan vara mammalediga samtidigt igen.

Grattis till bebisen Juristen, I love you!



Jag har bett Juristen om magbilder i bara underkläderna som jag kan visa och hon hälsar att det kommer!

Juristen tror att ni tror att hon är efterbliven och inte har någon egen vilja men ni fattar att jag skojjar till det lite för att reta henne väl? Hon är världens bästa mamma och kommer klara livet som tvåbarnsmor galant!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahhaha, ja ni båda kommmer att klara det galant!!!
Jag tycker att det är så gulligt att mina "unga" klasskamarater har plösligt blivit mammor o tom två barns mammor!!!
Kramiz.
Mercedes.

Lilla Anna sa...

Fan va skoj att ni båda ska ha igen!! Ni som verkar va så nära varandra!! :) Hälsa o gratta!!!