lördag, juni 25, 2011

Vecka 37

I onsdags gick jag in i vecka 37 och det känns att det närmar sig. Varenda gång det spänner eller gör lite ont blir jag nervös, men ingen bebis än så länge!

Jag börjar bli väldigt trött i ryggen men det kan också bero på att sängen här inte är så bra och inte ger det stöd som behövs.

Annars mår jag bra och igår fick jag höra att jag såg pigg ut så det känns ju bra, även om de flesta säger att jag är tjock. Men när min goa vän Ulrika var här och hälsade på tyckte hon inte alls jag var så stor. Känns skönt att höra eftersom alla går på som om jag vore abnormt stor. Och är det konstigt att magen är stor egentligen? Det ligger en i stort sett färdig bebis där inne.

Ja ja, nu är jag i vecka 37 iallafall och det är inte alls lång tid kvar till Hästen kommer!






1 kommentar:

äm. sa...

Jag tycker iaf att du har en jättefin mage! :)