fredag, maj 07, 2010

Vilket underbart majväder vi har i Skåne idag! Det är grått, blåsigt och 6 grader varmt. Helt underbart, med lite tur börjar det regna också. Och enligt väderprognosen ska det ju vara så här den närmsta tiden.

Planerna för dagen är föräldragruppsträff klockan halv tolv men annars händer inte så mycket. Jag ska ta med kameran dit för det är sista träffen och det vore kul med lite bilder på alla bebisar som inte är så små längre.

Jag har gjort en bloppisblogg och fotat alla kläder. Har rensat bland sommarkläderna nu också. Igår kväll kom jag på att jag har en kartong kläder till någonstans eftersom jag inte sett skymten av de jeans som jag lagt undan för smalare tider. Måste upp på vinden och ta en till koll innan jag lägger upp allt.

1 kommentar:

LolitaRegina sa...

Ser framemot bloppisen! :)