onsdag, maj 12, 2010

Häromdagen fick jag en jättefin utmärkelse av Karolin:


Jag blev jätteglad och nu ska jag skicka vidare utmärkelsen till 7 andra bloggar plus att jag ska skriva 7 saker om mig själv. Jag börjar med mig själv:

1. Jag har bra självförtroende men dålig självkänsla.
2. Jag är värdelös på matematik.
3. Jag renbäddar sängen varannan vecka.
4. Jag är numer livrädd för att bli bakfull.
5. Jag är expert på att förhandla med mig själv.
6. Jag längtar alltid framåt.
7. Jag drömmer mig bort i tv-serier och önskar att mitt liv vore mer likt dem ibland.

Och utmärkelsen vill jag ge vidare till:

1. Ninni - Hon skriver så ärligt och härligt om allt och inget.
2. Mirijam - Hon är en sjukt kul person vilket man upplever i hennes blogg.
3. Anna - Hon skriver öppet om hennes och sambons försök till att bli gravida och engagerar verkligen.
4. JennieLee - Hur kan man inte tycka om det här bloggen? Sjukt inspirerande tjej som är så duktig att hälften vore nog.
5. Ulrika - Hon har nyss börkjat blogga men om hon fortsätter så kommer det bli en riktigt kul blogg. Varm och inspirerande.
6. MissMaddis - Jag känner henne inte men har läst hennes blogg länge och förvånas ständigt över hennes kämparanda. Finns det något hon inte fixar?
7. Spiderchick - Inte heller någon jag känner men hon är bara så sjukt rolig och lättsam. Gött.

1 kommentar:

spiderchick sa...

tack för fina ord =)