fredag, maj 28, 2010

Igår var jag och tjejerna på bio och såg Sex and the city 2. Den har ju blivit rätt sågad men jag tyckte den var jätterolig. Visst är den överdriven, visst är SATC-tjejerna överspacklade och visst är det en jävla massa produktplacering men om man älskade serien så så tror jag man ändå tycker om filmen. Den var roligare än ettan och hade ingen direkt snyft-historia och jag tycker Samantha var sjukt rolig i den här filmen.



Efter filmen gick några av oss till La Roche och åt och fast jag var helt mätt efter alla nötter och mandlar jag ätit på bion så åt jag en färskostfylld paprika och chili- och honungsmarinerade kycklingspett med aioli som var fantastiskt gott.

3 kommentarer:

Lilla Anna sa...

jo.. solen finns i Rinkaby, kristianstad! Nordöstra skåne. Men idag måste ni me ha sol för här e inte ett moln på himlen och alldeles vindstilla och gott!
Ska ut i solen nu, datorn får vänta när solen tittar fram!!
Kram på dej

Lundström sa...

Vad kul, jag ser framemot den filmen!
Love Them
//M

LolitaRegina sa...

Vad kul att du tyckte den var roligare än ettan, jag har också SJUKT stora förhoppningar om just det! ;) Ska förmodligen se den om två veckor!