fredag, maj 14, 2010

Himlen är grå och regntung även idag. När ska värmen komma? Vi hade en trevlig kväll igår och efter maten gick vi en promenad. Vi hade inte tagit med vagnen så vi turades om att bära Nemo och jag lekte häst med honom vilket han tyckte var sjukt kul. Han satt på mina axlar och jag "galopperade" och låtsades ramla och han bara skrattade. Min goa unge, bäst i världen.

Kalle har åkt och fiskat och jag har ett par to-dos för dagen:
- Fixa med de sålda kläderna i bloppisen.
- Plantera om ett par pelargoner.

Vad ska ni göra?

2 kommentarer:

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

Men då ska jag vara duktig och skriva att vi har varit ut på älg/björnsafari idag, mer om det på min blogg.
Jag ska ta tag i denna Award som jag fått av dej Kul, ska bara komma på vilka jag ska skicka till =) Tack så mycket för den.
Kram Ulrika

Lundström sa...

Jag ska börja ordna med min utförsäljning av kläder, en härmis är jag med ditt godkännande, här i stallis har vi solsken och 18 grader!
Kram Maria