måndag, maj 17, 2010

Just nu är jag som en slav och kollar yr.no var och varannan timme för att se hur vädret ska bli, om vi eventuellt kanske skulle kunna få en liten liten glimt av en solstråle. Och idag skulle den solstrålen komma, som jag har väntat.

Nu har jag varit uppe sen 6.45 och jag har inte sett skymten av någon sol. Det ser inte ut ens som den är på g. Himlen är lika gråmulen och regntung som de senaste... veckorna? Och självklart kollar jag yr.no igen och där står det att det ska bli sol/moln idag och 10 grader, sol/moln imorgon och 14 grader och sol/moln på onsdag och hela 16 grader!

Men vi får väl se, det verkar vara ett stort lurendrejeri alltihop. I alla andra bloggar läser man om värmen och alla har klänningar och bara ben i sina dagens outfit. Jag ska ta en dagens outfit i mitt regnställ och använda varje dag.


Jag och Marika i våra regnställ på Hultsfredsfestivalen 2002. Jag har fortfarande samma regnställ.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad vi är coola i våra ställ:) Tyvärr har jag fått slänga mitt för jackan började läcka. Nej nu får ni komma snart för jag längtar så jag dör efter er!!! PUSS Marike!