onsdag, maj 05, 2010

Jag blir liten trött på det här nu. Har sovit så jävla dåligt inatt, ni vet när man hela tiden är i ett stadie av drömmar, sömn och vakenhet. När sömnen aldrig blir riktigt djup och man inte vet hur mycket man egentligen sovit. Och när jag vaknade värker huvudet, näsan rinner och halsen ömmar. Så jävla drygt. Vart tog mitt immunförsvar vägen? Kroppen satsar nog på att läka tatueringen och lämnar resten åt sitt öde så alla baciller passar på att attackera mig.

Det är babysim klockan 10 och jag överlägger med mig själv om vi ska åka fast jag mår sådär. Ååå lovely!

3 kommentarer:

Babbi - Bloggdesigner sa...

Hatar det där stadiet av sömn :( man blir så trött dagen efter då också.. Receptet på köttfärssås är upplagt, efter begäran :) Ha en bra dag!

Mirijam sa...

Jag brukar också bli ganska sänkt efter att ha suttit under nålen länge, det är ju ett stort sår som ska läka. Mycket vatten, vila och inte tänka så mycket brukar jag köra på. Krya på dig!

äppelblomman sa...

Jag vet att jag oxå var sjuk nästan jämt under Douglas första år. De säger att barnens baciller är mycket starkare än våra...
Hoppas att du snart blir piggare!!
Kram K