tisdag, maj 04, 2010

Jag har varit väldigt sjuk och därför frånvarande. Jag har spytt och spytt och spytt och varit nära att dö, Kalle fick vara pappaledig igår men idag är jag på banan igen. Lite svag och trött i kroppen men så blir det väl när man lever på blåbärssoppa. Igår gick jag och la mig klockan åtta tillsammans med Nemo men känner mig ändå trött idag.

Foten är bättre, den har varit väldigt svullen, stel och öm men idag känns den rätt bra. Svårt att ha på sig skor så när jag måste ut till kaninerna eller nåt tar jag på mig Kalles träskor. Tur jag inte har så mycket planerat den här veckan så jag kan hålla mig på hemmaplan och kurera både foten och magen.

Men ett kilo hade jag gått ner när jag vägde mig i söndags. OBS! Innan alla spyor! Så 3,9 kilo på tre veckor med LCHF, det känns riktigt bra faktiskt. I den här takten kommer jag nå min första delmål innan juni och det vore helt fantastiskt!

1 kommentar:

Lilla Anna sa...

duktiga du!!!